20 FAKTÓW O MNIE | Co robię, czego się boję?

09:00


Cześć! Witajcie w jakże leniwą niedzielę. Dziś mam dla Was nietypowy post, nigdy czegoś takiego nie było, ale ostatnio ostatnio przemycam na bloga trochę więcej "lajfstajlu". Ach, to słowo jest okropne. Tak czy inaczej, dziś opowiem Wam trochę o sobie, a pomoże mi w tym tak zwany TAG X faktów o mnie. U mnie będzie ich dziś 20, choć jest ich masa! Zaczynajmy.

Jestem zodiakalnym lwem i mimo, że nie wierzę w horoskopy, to mam wszystkie cechy typowe, dla mojego znaku.
2
Od podstawówki marzyłam, by zostać adwokatem.
3
Poszłam do liceum do klasy humanistycznej, jednak szybko zrozumiałam, że to nie dla mnie.
4
Dwa kolejne lata spędziłam w innej szkole na profilu biologiczno - chemicznym, gdzie żaden nauczyciel nie wierzył, że dam sobie radę.
5
Wyniki mojej matury pokazały jednak co innego i dostałam się na studia.

 6
Jestem na kierunku Chemia o specjalności Chemia środków bioaktywnych i kosmetyków. 
7
To z tym wiąże moją przyszłość.
8
Liceum nie wspominam za dobrze, jednak uwielbiam czas gimnazjum, gdzie poznałam przyjaciół, z którymi kontakt utrzymuję do dziś, a także mojego chłopaka, z którym jestem już cztery i pół roku.
9
Jestem bardzo niecierpliwa i czekanie doprowadza mnie do szału.
10
Boje się bakterii i innych drobnoustrojów, ciągle mam ze sobą żel i chusteczki antybakteryjne. 


11
Jestem hipochondryczką, co najmniej raz dziennie wpisuję jakieś objawy w Google.
12
Nie potrafię oprzeć się promocjom.
13
Od zawsze bardzo cieszą mnie sukcesy w szkole, ale w odróżnieniu od wszystkich, w pierwszych latach nauki nie szło mi tak cudownie, pamiętam, jak dostawałam "słoneczko za chmurką". Dopiero potem szło mi coraz lepiej.
14
Uwielbiam oglądać seriale i jeść popcorn.


15
Moje rodzinne miasto to Radom. ... Tak, ten od chytrej baby.
16
Kiedy dostaję komentarz, nową obserwację lub nawet większą ilość wyświetleń, to szaleję z radości.
17
Mimo, że narzekam na nadmiar obowiązków, to napędzają mnie one do działania i dają wielką satysfakcję.


18
Boje się przechodzić przez ruchliwe ulice, gdzie nie ma sygnalizacji świetlnej. 
19
Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca.
20
Lubię zmiany, choć jednocześnie bardzo mnie one stresują. 


Może macie ze mną coś wspólnego? Podzielicie się ze mną jakimś faktem o sobie? 
 

Wybrane dla ciebie

10 komentarze

  1. Również mam manię bakterii i przez to milion razy dziennie myję ręce - stąd pewnie mój duży zapas mydeł do rąk w szafie :P A tak z innej beczki - od dłuższego czasu mam problem z paskiem przewijania na Twoim blogu, bo go nie widać i muszę klikać na oślep :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, wiesz co, też coś takiego u siebie właśnie miałam, ale teraz jak sprawdzam, to jest dobrze wszystko na komputerze. Powiem Ci, że uwielbiam ten szablon, ale muszę zastanowić się nad zmianą, bo kilka rzeczy mnie w nim denerwuje...

      Usuń
  2. Też jestem zodiakalnym lwem - pioooonaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z sygnalizacja świetlna też masz problem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja przyjaciółka idzie na ten sam kierunek co Ty :D Ja jestem na Mikrobiologii haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy niektórych faktach czułam jakbym czytała o sobie :) Też wybrałam profil humanistyczny w liceum i szybko zmieniłam go na biol-chem :) Okres liceum był dla mnie najgorszy spośród wszystkich lat edukacji (nie pod względem nauki, ale ludzi z którymi miałam styczność), a zdecydowanie najlepiej wspominam gimnazjum i chętnie wróciłabym do tamtych czasów :) Ja też jestem bardzo niecierpliwa i chciałabym wszystko już, teraz, od razu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem niecierpliwa i uwielbiam oglądać seriale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)