Daj się zainspirować | Skandynawskie wnętrza i nie tylko

09:00

Cześć, jutro zaczynam nowy semestr na uczelni i potrzebuję dozy inspiracji, aby mieć więcej energii. Uwielbiam przeglądać Tumblra, Pinteresta, czy różne zdjęcia na Instagramie, które są po prostu ładne i zawiera coś, co mnie zainteresuje i zainspiruje. Nie wiem co w tym jest, ale po dawce takich zdjęć mam więcej motywacji i tak jak wspomniałam, energii. Przychodzi mi wtedy do głowy masa pomysłów, które mam ochotę zrealizować TU I TERAZ haha.
Zobaczycie tu różnego rodzaju zdjęcia tego, co po prostu mi się podoba. Będzie kilka wnętrz głównie w stylu skandynawskim, który urzeka mnie za każdym razem.
Mam nadzieję, że Wy dziewczyny również dacie się zainspirować. Dajcie znać, co myślicie i co Was najbardziej inspiruje. Czekam na pomysły.













Zdjęcia: Tublr
Moje konto: adriennedaily

Wybrane dla ciebie

3 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)