Kosmetyczni i niekosmetyczni ulubieńcy lutego | Mam storczyka, nowy serial, organizcja biżuterii i inne

09:00

Hej, luty dobiegł końca, wiosna coraz bliżej mam nadzieję, choć obecnie pogoda nie szczególnie zachęca do działania, a ja siedzę z bolącym gardłem i masą nauki na głowie, ale cóż, trzeba jakoś zmobilizować się do działania i odpędzić chorobę. Dziś mam dla Was ulubieńców lutego. Nie będzie dużo kosmetyków, ponieważ niewiele zachwyciło mnie w tym miesiącu. Są to raczej ''starocie'', które odkryłam na nowo. Będzie także świetny serial i dwa fajne zakupy, zapraszam.
Wróciłam do kredki z Essence w kolorze honey berry. Jej kolor jest niesamowity i jeżeli chcę postawić na usta w makijażu, to ta konturówka spisuje się idealnie. O właściwościach tych kredek wspominałam już wiele razy, więc zaznaczę tylko, że są mięciutkie, trwałe i tanie.




Lakierem, który urzekł mnie w tym miesiącu jest Golden Rose WOW nr 07. Uwielbiam szarości, bo wyglądają świetnie na długich i krótkich paznokciach. Ten kolor jest dodatkowo przełamany lekkim fioletem. Całkiem dobrze się utrzymuje w duecie z topem z Seche Vite.
Silikonowa baza z Wibo sprawdza mi się świetnie jako... baza pod cienie. Nie jestem fanką nakładania jej na całą twarz, ponieważ nie działa cudów, a potem cera jest w kiepskim stanie, jednak gdy zabrakło mi ulubionej bazy pod cienie, również z wibo, to spróbowałam użyć tej i faktycznie działa tak samo jak większość baz, które używałam. Podbija kolor i przedłuża trwałość, dlatego cieszę się, że się nie zmarnuje.
Pewnie wiecie, że w Biedronce znów pojawiły się organizery w świetnej cenie. Jako, że na kosmetyki mam ich już sporo, skusiłam się na coś do przechowywania ulubionej biżuterii. Pudełeczko jest w kształcie dwóch serc i ma szufladkę. Bardzo mi się podoba i uważam, że jest ładną ozdobą, a także umożliwia posiadanie biżuterii, którą noszę na co dzień w jednym miejscu. W mojej biedronce jeszcze niedawno było ich sporo, jest wiele różnych rodzajów, także zajrzyjcie :)
Serial Revenge odkryłam, kiedy mówiła o nim Julka Kobus, którą uwielbiam oglądać. No i przepadałam. Serial odpowiada o kobiecie, która powraca do Hamptons pod zmienionym nazwiskiem, aby wkraść się w kręgi bogatej elity i ukarać wszystkich za wrobienie jej ojca w przestępstwo, którego nie popełnił. Po drodze wiele się dzieje, kolejne tajemnice wychodzą na światło dzienne. Nie zabraknie również wątku miłosnego i bolesnego ukrywania tożsamości.
Jestem obecnie na początku drugiego sezonu i ubolewam, że mam coraz mniej czasu na oglądanie, bo serial zdecydowanie nie jest nudny i ciężko się od niego oderwać.

Moim ostatnim ulubieńcem w tym miesiącu jest storczyk, możecie się dziwić, ale mnie zawsze nawet tak małe rzeczy ogromnie cieszą, szczególnie, że już pół roku próbowałam go kupić, jednak zawsze coś szło nie tak. Tego kupiłam w biedronce za 25 zł i bardzo mi się podoba. Mam tylko nadzieję, że będzie mu u mnie dobrze.

To już wszystko, co chciałam Wam dziś pokazać, nie jest tego dużo, po prostu nic innego mnie nie urzekło. Dajcie znać jacy są Wasi ulubieńcy i czy znacie Revenge?

Wybrane dla ciebie

23 komentarze

  1. Cudny storczyk! Kredka piękna, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej Biedronce nie było takiego pojemnika-serduszek <3 Ale fajny
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja Revenge już skończyłam. Świetny serial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym serialu! :) Ale zaciekawiłaś mnie nim! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah revenge, kiedy to było, dobry serial, szkoda, ze sie skonczyl. A moze i lepiej, bo ostatnie sezony juz przeciagali na sile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nie lubię jak tak przeciągają, a z wieloma serialami, które lubię tak robią

      Usuń
  6. Kocham tą kredkę jej kolor ;)
    Piękny storczyk, niestety u mnie się nie sprawdzają, nie mam reki..
    Organizery oglądałam, ale jakos na razie nie kupuję ;)

    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ;)
    ładny kolor kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kwiatuszek :)
    Mam ten sam lakier, ogółem mam słabość do lakierów z Golden Rose :D A do produktów z wibo nie jestem przekonana i wiele razy już to mówiłam ;) Poprostu zawiodłam się na kilku produktach, które miałam i tak jak mówisz, nie działają cudów, wręcz były beznadziejne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Ci nie podchodzą, są lepsze i gorsze,ja trafiam często na fajne, ale ta baza na twarz faktycznie nie bardzo, ale nie zmarnuje się.
      GR ma bardzo dobre lakiery :)

      Usuń
  9. Revenge oglądałam, ale nie dotrwałam do końca, pierwsze sezony super niestety dalej już mnie zmęczył :/

    OdpowiedzUsuń
  10. O serialu do tej pory nie słyszałam :) Ale za to rownież uwielbiam lakiery z Golden Rose!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba kolor kredki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny ten organizer na biżuterię :) konturówka ma świetny kolor :) serial chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zastanawiałam się nad tym organizerem, ale stwierdziłam, że mam za mało biżuterii i będzie to wyglądało biednie. A organizer na kosmetyki z Biedronki mam i uwielbiam ♥
    http://byania.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)