Bi-es With love EDP

12:39

Cześć, dziś mam dla Was wpis o perfumach taniej marki, z których zwykle jestem bardzo zadowolona - jakiś czas temu, dość dawno w zasadzie pisałam Wam o paru zapachach Bi-es, które lubię - post ten znajdziecie TUTAJ. Przez ten czas przez moją kosmetyczkę przewinęło się parę innych zapachów - między innymi bohater dzisiejszego wpisu. 
Zapach nabyłam w sieci sklepów Biedronka za cenę 14,99 zł.
Buteleczka zawiera 100 ml i wykonana jest z dość grubego szkła. Cały design - kształt oraz kolorystyka - jest bardzo przyjemny dla oka, wygląda estetycznie, można niemal zapomnieć, że mamy do czynienia z perfumami z dolnej półki. 

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: różowy pieprz, kiwi, rabarbar
Nuty serca: jaśmin, cyklamen, arbuz
Nuty bazy: białe piżmo, drzewo sandałowe, drzewo cytrynowe.

Zapach jest zdecydowanie letni - owocowy, słodki i świeży. Rabarbar i arbuz to nuty, które są najbardziej wyczuwalne. Warto dać mu chwilę, aby ładnie rozwinął się na skórze.
Niestety pierwszy raz mam do czynienia z tym, że perfumy Bi-es są nietrwałe. Jestem zaskoczona, ponieważ zwykle po całym dniu zapach wyczuwalny jest jeszcze mocno chociażby na włosach. Tutaj trwałość wynosi maksymalnie dwie godziny - jest słaba także na tkaninach. Jest to niestety duży minus, jednak wydaje mi się, że może być to "wina" takich a nie innych nut zapachowych. Zapachy cięższe zwykle charakteryzują się większą trwałością.
Warto też wspomnieć, że wcześniej testowałam również inny zapach z letniej kolekcji - ile d'amour - o nutach zdecydowanie bardziej kwiatowych, ale także większej trwałości.

Na plus zdecydowanie możemy zaliczyć obecność piramidy nut zapachowych z tyłu opakowania - rzadko się to zdarza, a jest moim zdaniem przydatne. Możemy poznać nuty dolne, które nie zdążą rozwinąć się, podczas naszej wizyty w sklepie/drogerii.

Podsumowując, jest to bardzo niedrogi, letni zapach - tak naprawdę za tą cenę nie powinnyśmy oczekiwać cudów no i ich nie ma. Myślę, że moja buteleczka chwilowo zniknie w odmętach szafy, a sięgnę po nią latem. Nie mniej jednak, nie zniechęcę się przez to na pewno do zapachów marki Bi-es.

Miałyście z nimi do czynienia i raczej omijacie szerokim łukiem?

Wybrane dla ciebie

21 komentarze

  1. Już dawno nie miałam Bi-es. Po opisie zapach wydaje się ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktoś lubi świeże i owocowe to na pewno będzie :)

      Usuń
  2. Sprawdzałam go w biedronce i wydawał się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach jest tak nietrwały. Same nuty raczej by mi odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go w Biedronce, ale koniec końców się nie skusiłam i teraz trochę żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem, czy masz czego żałować jakoś bardzo

      Usuń
  5. W mojej biedronce nie znalazłam tego zapachu, ale jeszcze będę wyczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach miałam okazję już poznać, choć w posiadaniu jeszcze go nie mam. Lubię takie, więc nie wykluczam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie nuty zapachowe, ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra je ma chyba też sobie kupie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam również swój flakonik, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że jest nietrwały. Sam zapach wydaje się ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupuję nietrwałych perfum, wolałabym kupić lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no trwałość to ważna cecha

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, kredyt między osobami fizycznymi jest operacją finansową polegającą na pożyczaniu pieniędzy bezpośrednio od ludzi bez interwencji banku. Przez większość czasu odbywa się to w środowisku rodzinnym lub przyjaznym. Ale ostatnio możesz pożyczyć od nieznajomego. Jestem skłonny oferować pożyczki każdemu, kto ma możliwość spłaty kredytu bez obaw. Z niecierpliwością czekam na kontakt z tobą, jeśli naprawdę potrzebujesz kredytu i jeśli jest to dobra wola.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tej marce, jeśli chodzi o perfumy - jednak wolę zainwestować, żeby zapach utrzymywał się bez końca! Poza tym jestem wierna swoim stałym zapachom, nie lubię w tej kwestii zmian haha ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. 26 year old Research Nurse Sigismond Franzonetti, hailing from McCreary enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Blacksmithing. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Rally Wagon 3500. wejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)