Trendy jesień/zima 2016/17

09:00


Ostatnio po raz pierwszy poczułam zbliżającą się jesień. Temperatura oscyluje w granicy dwudziestu stopni, a wiatr zaczyna być mroźny. Pora wyciągnąć świeczki i ciepłe swetry. Sama zastanawiam się, czego jeszcze brakuje w mojej jesiennej garderobie.
Szukam inspiracji, przeglądam trendy, również z czystej ciekawości, bo często patrząc na modę z wybiegów łapię się za głowę, myśląc "JAK?". Dlatego pomyślałam, że dziś podzielę się nimi z Wami, może coś wpadnie Wam w oko i Was również zainspiruje w tworzeniu jesiennych stylizacji.
Dajcie koniecznie znać, który trend przypadł Wam do gustu, który wydaje Wam się totalnie beznadziejny.
Swetry, bluzy, a przede wszystkim długie płaszcze i męskie marynarki - wszystko oversize. 
Kolory, które dominują w tym sezonie to beż, szary, jasny róż, bordo, granat i baby blue. 

Za duże, niedopasowane spodnie w stylu vintage, a także jeansy z łączonych materiałów, również z asymetrycznymi nogawkami. 
Te kurtki były już modne w poprzednim sezonie, jednak teraz dodajemy do nich hafty i naszywki. To akurat trend, który mnie osobiście nie przekonuje, nie podobają mi się te kurtki i cały czas stawiam na skórzaną ramoneskę. 
Garnitury, bieliźniane topy, płaszcze, szaliki - wszystko aksamitne. Występujące w total looku, jako jeden elemen albo jako dodatki np. w postaci chokera.
Przede wszystkim przejawiają się przy spódnicach midi, ale widziałam także bluzki, czy kamizelki. 
W przypadku butów (i nie tylko) po pierwsze na topie mamy lakierowane i metaliczne materiały. Możemy wybrać botki, a zimą kozaki przed lub za kolano: błyszczące, aksamitne, z motywem zwierzęcym lub wszystkiego po trochu. 

Źródła:
cosmopolitan
tumblr.com
styl.pl
hm.com
topsecret.pl
reporteryoung.pl
mohito.com
deichmann.com
miumag.pl
ccc.eu


Wybrane dla ciebie

10 komentarze

  1. Nie wiem czemu ale te całe Bomberki do mnie nie przemawiają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się od zawsze podobają plisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na jesień zakupiłam swetrowe poncho!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam modę na jesień i zimę. Tak jak nienawidzę kupować ciuchów na wiosnę i lato, tak w zimniejszym okresie mogłabym łazić i łazić po sklepach i kupować sweterki, szaliki, czapki itp. :) W tym sezonie planuje kupić futerkową kamizelkę i poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oversizowe swetry to coś, w co na pewno się zaopatrzę na nadchodzącą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trendy bardzo mi się podobają i chodzę w większości z nich jedyne co wydaje mi się beznadziejne to powrót aksamitu gdyż na moje jest niewygodny i przestarzały a plisy wyglądają dobrze tylko wtedy gdy spódniczka jest krótka :)
    KLIK-MÓJ BLOG <--Zapraszam do siebie na nowy post i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomber jacket z aplikacjami mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Good trends. Interesting post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower # 99 ♥

    https://teresaemme.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fanką oversize, zarówno za sprawą pastelowych kolorów, jak i samego kroju. Żałuję że w mojej szafie znajduje się tak mało rzeczy tego typu
    http://fatalistycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)