Wishlist styczeń 2017

10:00

Źródła: mediaexpert, madama.co

Cześć! Dziś Sylwester, jutro Nowy Rok, taka kolej rzeczy. Niespecjalnie mnie to ekscytuje, nie rzucam się w wir postanowień noworocznych, nie zamieszkam na siłowni ani nie przejdę na dietę :D
Chciałabym Wam za to opowiedzieć o moich planach zakupowych. Nie wiem czy będzie to tylko styczeń, być może przeciągnie się to na luty, ale są to po prostu rzeczy, nad którymi się zastanawiam i niewykluczone, że zakupię przynajmniej część z nich. 

LAPTOP, 11,6'' ACER/ASUS
Jakiś czas temu stwierdziłam, że przydałby mi się taki mały laptop, z którego mogłabym korzystać na uczelni, czy w podróży. Ułatwiłoby mi to czytanie notatek, czy robienie sprawozdań w każdej chwili, Ponad to takie laptopy charakteryzują się długim czasem pracy bez podłączenia do źródła zasilania. Nie potrzebuję drogiego sprzętu o najlepszych parametrach, gdyż nie zamierzam grać na nim w Wiedźmina 3, dlatego wybrałam dwa modele i między nimi będę wybierać. W przyszłości dam Wam znać co i jak.

HAPPY PLANNER 2017
Od pół roku, jak nie dłużej,  mam ochotę kupić ten kalendarz. Jestem fanką planowania i zapisywania wszystkiego, ale nie lubię tradycyjnych kartek czy zeszytów, niestety nie motywują mnie tak dobrze do działania, jak ładne kalendarze. Jeśli nie znacie Happy Plannera, zajrzyjcie na stronę Madamy, a ja napiszę tylko co zawiera wersja tygodniowa, która najbardziej przypadła mi do gustu. 

Opis:
  • Plan tygodniowy na 365 dni. Kalendarium od stycznia 2017 do grudnia 2017 roku.
  • Format A5, 156x226mm.
  • Przepiękny kolorowy druk.
  • Twarda, wyjątkowa okładka, ze złotym napisem.
  • Ekskluzywny kremowy papier o gramaturze 90g. 
  • 2 tasiemki.
  • Koperta z tyłu plannera.
  • 260 stron.
  • Autorska Mapa Celów, z którą zaplanujesz wspaniały rok,
  • 30-dniowe wyzwania.
  • 12 motywacyjnych wkładek.
  • Podsumowanie pory roku.
  • Mapa osiągnięć.
ARKUSZE PLANOWANIA:Plan tygodniowy z miejscem na notatki, harmonogram stały, planner celu, kalendarz w słupku, kalendarz skrócony, lista ważnych kontaktów, arkusz finansowy, lista ważnych wydarzeń.
Źródło: madama.co 

Niestety spotkałam się z kilkoma niepochlebnymi opiniami na temat tego plannera. Klientki nie są zadowolone przede wszystkim z jakości papieru i ogólnego wykonania, a cena kalendarza - 109 zł jest naprawdę wysoka i chciałoby się, aby wszystko było idealnie, dlatego jeszcze to przemyślę. 


Źródła: pharmaceris.pl, hm.com, cocobath 

PHARMACERIS FLUID MATUJĄCY ZWĘŻAJĄCY PORY
Ostatnio moja cera jest w okropnym stanie, nie potrafię określić, co jej szkodzi, ponieważ nie zmieniałam ani kosmetyków ani diety. Kiedy nie maluję się parę dni pod rząd wydaje się być delikatnie lepiej, ale nigdy nie szkodziły mi kosmetyki. Zaczęłam rozglądać się za podkładem przeznaczonym do cery z niedoskonałościami i trafiłam na ten.
Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej, skłonnej do nadmiernego błyszczenia.
Rekomendowany również dla osób zmagających się z problemem trądziku, w celu ukrycia i niwelowania niedoskonałości typowych dla skóry trądzikowej (krosty, zaskórniki, rozszerzone pory).
Zawiera biotynę, ekstrakt z łopianu, cynk PCA i ekstrakt z hiszpańskiej pomarańczy. Ma działać antybakteryjnie, absorbować nadmiar sebum i pomóc w walce z niedoskonałościami. Kiedy byłam przelotem w Super Pharm zdążyłam jedynie zauważyć, że są tylko trzy odcienie, a najjaśniejszy wcale nie wydaje się jasny, więc jestem bardzo ciekawa i na pewno jeszcze dokładnie go sprawdzę.

SPODNIE JEANSOWE
Śmiejcie się, ale brakuje mi najzwyklejszych, dopasowanych rurek, najlepiej z wysokim stanem. Na szczęście mamy zimowe wyprzedaże i mam nadzieję, że coś dla siebie znajdę. A mam z tym nie lada problem, bo wiele spodni w małych rozmiarach jest za krótkich. Jeśli też macie ten problem, to zajrzyjcie do Bershki, bo ona wypada całkiem nieźle w tej kategorii. 

WOSKI ZAPACHOWE
Jeszcze nigdy nie próbowałam wosków, nie mówię o YC tylko w ogóle! Nawet nie mam kominka, a już długi czas zbieram się, żeby go kupić. Uwielbiam świeczki i zapewne woski też przypadną  mi do gustu, tak więc nic tylko wybrać się do sklepu Yankee Candle  w Lublinie. 

KOSZULA/ELEGANCKA BUZKA
Nie lubię chodzić w sztywnych, białych koszulach, ale ostatnio bardzo podobają mi się takie lżejsze koszule, z przyjemnego materiału, najlepiej w delikatny wzór. Mogłabym nosić ją na co dzień do jeansów lub bardziej oficjalnie do czarnej spódnicy. Te akurat pochodzą ze strony hm.com, ale widziałam ładne także w Bershce, tak więc zamierzam tam dziś zajrzeć.

To już wszystko o czym chciałam Wam dziś powiedzieć, życzę Wam udanego Sylwestra, nieważne jak go spędzacie oraz szczęśliwego Nowego Roku :)

Całuję.

Wybrane dla ciebie

11 komentarze

  1. Ja również poszukuję koszuli:) Podobały mi się w Reserved, ale mój rozmiar niedostępny. Rozważałam zakup plannera, ale cena moim zdaniem za wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upolowałam koszulę w H&M na wyprzedażach, chociaż też miałam problem z rozmiarem.
      Moim zdaniem również cena jest odstraszająca i swoją drogą, raczej zrezygnuję z tego zakupu, bo opinie wcale nie są pochwalne.

      Usuń
  2. O koszule i jeansy też mam zamiar uzupełnić moją szafę w najbliższym czasie ;)
    Laptopa mam asusa właśnie (chociaż 'normalnych' rozmiarów) i mogę polecić Ci tą firmę, bo jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na pierwszym miejscu jest dobry aparat, zastanawiam się nawet nad lustrzanką :) Mam nadzieję że uda Ci się zakupić wszystko z listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie kupno aparatu było w zeszłym roku i udało się, mam nadzieję, że Ty swój też znajdziesz :)

      Usuń
  4. Koszule elegancka sama bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym roku chciałam sobie kupić Happy Planner, ale zrezygnowałam, bo po przemyśleniach doszłam do wniosku, że nie korzystałabym z połowy jego wnętrza. Mi się marzy, aby kiedyś kupić sobie świeczkę, ale cena skutecznie mnie od tego odstrasza, a podobno i tak woski znacznie mocniej pachną niż świecie. Z wosków próbowałam tylko YC i w zależności od zapachu byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na świece YC raczej się nie skuszę, a co do Happy Plannera to mam podobne odczucia co Ty i jak widać, zbliża się połowa stycznia, a ja nadal go nie mam, za to zaopatrzyłam się w kalendarz z Biedronki za prawie 10 razy mniejszą kwotę i w zasadzie jestem z siebie dumna :D

      Usuń
  6. Ten podkład Pharmaceris jest świetny, miałam go, a teraz mam kryjący ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)