Przegląd przydatnych linków: edytor grafiki, coś dla studentów i blogerów

09:30


Cześć! Pomyślałam, że dziś podzielę się z Wami przydatnymi linkami do stron, które w jakiś sposób ułatwiają mi pracę. czy inspirują. Ja chętnie takie wpisy czytam i znajduję różne strony, które potem odwiedzam, dlatego pomyślałam, że może ktoś z Was nie zna jeszcze moich propozycji, a są warte odwiedzenia.







Jest to darmowy edytor zdjęć i grafik online. Wymaga rejestracji przez Fabebook'a, Google lub e-mail, ale to umożliwia zachowanie wszystkich grafik na naszym koncie. Umożliwia tworzenie własnych projektów, zapewnia ogromną ilość grafik, obrazów, darmowych zdjęć. Możemy opierać się na szablonie, edytować go, dodawać co nam się tylko podoba lub tworzyć coś od nowa wykorzystując oferowane narzędzia. To duże ułatwienie, kiedy nie mogę skorzystać z własnego komputera i nie mam pod ręką żadnych programów graficznych. Wystarczy wtedy jedynie włączyć przeglądarkę internetową. Canva oferuje różne wymiary projektów w ramach kategorii np. miniatura YouTube, prezentacja, plakat, wpis na Facebooku, grafika bloga. Można także użyć wymiarów niestandardowych. Dużo by pisać o wszystkich funkcjach, sami sprawdźcie jeśli jeszcze Canvy nie znacie.




Jest to bardzo profesjonalny blog studencki, prowadzony przez Anię. Oprócz tego, że wszystko wygląda pięknie, to znajdziemy tam masę porad dla studentów, od tego jak uporać się z sesją, lepiej zapamiętywać, uczyć języków, przez wywieranie dobrego wrażenia na zajęciach, aż po wyleczenie przeziębienia w 24 godziny. Są też bardziej osobiste wpisy, dotyczące Erasmusa, podróżowania, a nawet historia związana z poważnym problemem zdrowotnym samej autorki. Żeby nie było czytelnikom za mało, są tam także artykuły dotyczące mody, urody, a także gotowania! Dla mnie blog Ani to ogromna kopalnia inspiracji i motywacji.




Bank darmowych zdjęć, które możemy dowolnie wykorzystywać bez konieczności wzmianki o autorze. To jedna z moich ulubionych, a w zasadzie chyba ulubiona strona ze zdjęciami. Są one duże, świetnej jakości, jest ich bardzo dużo i możliwe jest wyszukiwanie tego, co nas interesuje lub skorzystanie z podanych kategorii. Kiedy potrzebuję zdjęcia do posta, bo akurat nie wykorzystuję własnych zdjęć, a czasem takie posty przecież się zdarzająm zwykle wizyta na tej stronie wystarcza, żebym dostała to, czego akurat potrzebuję.


Dajcie znać, czy znacie te strony i czy Wy macie mi coś do polecenia.


Wybrane dla ciebie

3 komentarze

  1. Bardzo przydatny post. Nie słyszałam jeszcze o tych stronach, ale z wielką chęcią je odwiedzę ;)
    Pozdrawiam ;)
    https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych stronkach ale z chęcią zajrzę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Merci fir d'Informatioun Wat gesond ëmmer
    Terimakasih banyak atas infonya semoga bermanfaat bagi kami salam sehat selalu

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)