Kosmetyki naturalne - moje zamówienie z triny.pl

09:30


Ostatnio całkiem przez przypadek, podczas poszukiwania kremu nawilżającego do mojej wybrednej skóry, znalazłam się w sklepie internetowym Triny.pl i przyznam szczerze – przepadłam. Na stronie znajdziemy kosmetyki naturalne i organiczne z całego świata, a ceny są, oczywiście w zależności od firmy – bardzo przystępne. 
Moja cera jest bardzo wybredna, jeśli chodzi o składniki kosmetyków, szczególnie te „nieprzyjazne”, dlatego oprócz kremu, do koszyka wpadło mi kilka ciekawych rzeczy. Jeśli jesteście ciekawe co takiego, zapraszam do czytania dalej.




MAKE ME BIO - WODA RÓŻANA

Nigdy nie używałam wody różanej, choć wiem, że ma bardzo dobre właściwości tonizujące, łagodzące, zmiękczające i ogólnie odświeżające, jednak przyznam szczerze, że nie jestem fanką zapachu róży. Mimo to postanowiłam spróbować, gdyż ma ona fajny atomizer i nada się świetnie do spryskiwania glinek, aby nie zaschły na twarzy, a także wtedy, gdy moja cera jest kapryśna i każdy kosmetyk powoduje pieczenie.


Skład: Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Water (Triny.pl)



PLANETA ORGANICA - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY DLA SKÓRY TŁUSTEJ I MIESZANEJ

Uwielbiam glinki, świetnie działają na moją cerę. Tu mamy głównie glinkę morską, która ma za zadanie skutecznie i delikatnie oczyścić skórę, dotlenić ją a także dostarczyć niezbędnych minerałów. Dzięki zawartości m.in. zielonej herbaty maska jest także fajnie odświeżająca.

SkładAqua enriched with Maris Clay (marine clay), Camelia Sinensis Leaf Extract (green tea extract), GlycerinN, Laminaria Digitata Extract * (kelp extract), Fucus Vesiculosus Extract (Fucusextract), Citrus Medica Limonum Oil (lemon oil), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil * (olive oil), Nippophae Rhamnoides Oil * (sea buckthorn), Cetearyl AlcoholN, Calendula Officinalis Oil (calendula oil), Angelica Acutiloba Root Oil (angelica oil), Persea Gratissima (Avocado) Oil * (avocado oil ), Chamomilla Recutita Oil (chamomile oil), Gingko Biloba Extract (ginkgo biloba), Tocopheryl Acetate (vitamin E), Sodium Ascorbyl Palmitate (vitamin C), Panthenol (pro-vitamin B5), Retinyl Palmitate (vitamin A), Rubus Caesius Oil (oil blackberry), Rosa Canina Flower Oil * (oil of rose petals), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil * (almond oil), Lavandula Officinalis Oil (lavender oil), Salvia Officinalis (Sage) Oil (sage oil), Echinacea Purpurea Extract (echinacea), Oreganum Vulgare Extract (extract of oregano), Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract (extract of turmeric), Eucalyptus Citriodora Oil (eucalyptus), Salix Alba Bark Extract (white willow bark extract), Salicylic Acid (BHA -acid), Caprylyl Glycol, ChlorophullN, Benzyl AlcoholNI.

(*) Składniki organiczne, (N) składniki pochodzenia naturalnego, (NI) składniki identyczne z naturalnymi (Triny.pl)


FITOCOSMETIC - GLINKA CZARNA Z MORZA MARTWEGO ZE SREBREM


Czarna glinka ma duże zastosowanie w walce z trądzikiem, ze względu na silne właściwości antyseptyczne i przeciwzapalne. Świetnie oczyszcza pory, w komentarzach dziewczyny pisały, że działa lepiej niż plasterki na wągry. Bałam się, że będzie wysuszać, ale nic takiego się nie stało, poza tym dodałam do niej kwas hialuronowy, który również zamówiłam. 


BIOCOSMETICS - KWAS HIALURONOWY POTRÓJNY

Kwas hialuronowy działa łagodząco, nawilżająco i wygładzająco. Eliminuje nadmierne łuszczenie skóry, ma właściwości przeciwzapalne i rozjaśniające. Co ciekawe, ułatwia wnikanie składników odżywczych, dlatego jest świetnym dodatkiem właśnie do glinek, czy innych masek. Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry.

Roztwór tworzą:

1% wielkocząsteczkowego kwasu hialuronowego - 0,85-0,95 MDa
0,5% małocząsteczkowego hialuronianu sodu - 50-60 kDa
0,5% ultra niskocząsteczkowego roślinnego kwasu hialuronowego - 3,6 kDa (3600 Daltonów)
(Triny.pl)


NATURA ESTONICA BIO - INTENSYWNIE LIFTINGUJĄCA MASECZKA DO TWARZY ŻEŃSZEŃ I ACAI

Maska ma odżywiać, nawilżać i regenerować. Zawiera masło shea o właściwościach natłuszczających oraz żeńszeń, który działa ujędrniająco. Maseczkę tą zamówiłam jednak bardziej z myślą o mojej Mamie, gdyż podejrzewam, że dla mnie byłaby mimo wszystko zbyt tłusta.

Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Ricinus Communis Seed Oil, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Tocopheryl Acetate, Euterpe Oleracea Fruit Extract*, Panax Ginseng Root Extract*, Rhodiola Rosea Root Extract*, Retinyl Palmitate, Sodium Hyaluronate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Silk Amino Acids, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Taurine, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citric Acid, CI 14720. (Triny.pl)


VIANEK RÓŻOWY - ŁAGODZĄCY KREM DO TWARZY NA NOC

Dawno słyszałam o kosmetykach Vianek, jakiś czas temu nawet przyglądałam się im bliżej w Naturze, ale dopiero teraz zdecydowałam się na pierwszy zakup. Krem ma ładny skład, wygodną  pompkę. Jest przeznaczony do cery podrażnionej, skłonnej do alergii. Używam maleńkiej ilości, aby nie zatkać porów olejkami. Ładnie nawilża, ale nie przetłuszcza.

Skład INCI:
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Cirsium Eriophorum Extract, Panthenol, Coco-caprylate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Sodium Alginate, Allantoin, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Citrus Limonum Peel Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool. (Triny.pl)

To już wszystkie rzeczy, które kupiłam. Sądzę, że to nie moje ostatnie zamówienie w tym sklepie. O produktach z pewnością napiszę coś więcej, już po dłuższym stosowaniu. Może któryś z nich pojawi się w ulubieńcach?


A Wy, co sądzicie o kosmetykach naturalnych? Używacie? Zamawiałyście coś na triny.pl?

Wybrane dla ciebie

13 komentarze

  1. Mają naprawdę ciekawy asortyment!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie planuję zakup tej wody różanej z Make Me Bio :) Na razie wykańczam swój tonik i jak tylko będzie sięgał dna od razu wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałości. Słysze o nich pierwszy raz, ale skusiłabym się na wszystko!:)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Wodę różaną i glinkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo muszę zajrzeć na tę stronę :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez mam tą glinke i w koncu musze ja zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często zamawiam z triny.pl :) Kremy do twarzy Vianek są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych kosmetyków i nie znam jeszcze tego sklepu, ale z moim zamiłowaniem do zakupów w internecie to kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)