Promocja -49/-55% Rossmann Kwiecień 2017 Moje plany zakupowe

10:00

Cześć! Mam dziś dla Was szybki wpis z moją listą zakupową na najbliższą promocję w Rossmannie, która rozpoczyna się już 20 kwietnia. Pomyślałam, że ktoś może się zainspirować moimi typami.
Cieszę się, że wszystko jest teraz razem, choć Rossmanny bardzo szybko mogą zacząć świecić pustkami. Wyczytałam także, że z kartą Rossmann przy zakupie trzech sztuk można uzyskać nawet 55% zniżki, więc się na to szykuję. Produktów mam mało, tylko 4-5 sztuk i mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć, a także, że nic innego nie wpadnie mi do koszyka, bo prawda jest taka, że mam tego wszystkiego bardzo wiele i choć kuszą mnie nowości, to wiem, że muszę najpierw zużyć to, co mam. Ale wiadomo, że koło promocji ciężko przejść obojętnie, dlatego wybrałam rzeczy, które wiem, że są mi potrzebne i na pewno je zużyję.


L’Oreal Paris True Match Podkład dopasowujący się do skóry
Podkład ten znam i lubię, choć dawno już go nie miałam. Daje efekt wypoczętej, świeżej skóry. Jego krycie jest lekkie, ale wystarczające. Świetnie dopasowuje się do cery. Sądzę, że będzie całkiem dobry na wiosnę i lato. Jego cena niestety nie jest niska, dlatego mam dużą nadzieję, że uda mi się go kupić na tej właśnie promocji.


Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume
Tego tuszu nigdy nie próbowałam, ale słyszałam o nim dobre opinie i jest naprawdę ciekawa. Lekko obawiam się, że nie podpasuje mi szczoteczka, bo jestem przyzwyczajona do silikonowych, ale mam nadzieję, że mi się sprawdzi.


Wibo Million Dollar Lips Matowa pomadka do ust
Rożne opinie czytałam o tej pomadce, jednak dwa powyższe kolorki naprawdę wpadł mi w oko. Jeśli jesteście ciekawe, to sprawdźcie swatche: nr 1 i nr 6 Czy nie są świetne? Boję się jedynie, że będą brzydko się  ścierać, bo o tym często piszą dziewczyny, ale może przy cienkiej warstwie wszystko będzie dobrze. W zasadzie te pomadki to jedyna „zachcianka” na mojej liście z racji tego, że inne rzeczy są mi po prostu potrzebne.


Rimmel Stay Matte Puder prasowany
Mój hit, o którym wiele już pisać nie będę. Jeżeli tylko jest jakaś promocja, zawsze kupuję go na zapas. Wychodzi wtedy świetnie cenowo, a opakowanie jest duże. Mój kolor to 001.



A jak u Was? Macie typy na promocje, czy idziecie w ciemno? A może wcale? Dajcie znać, jestem bardzo ciekawa. 

Wybrane dla ciebie

4 komentarze

  1. Miałam wszystko z tej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. głównie pójdę po balsamy do ust,tusze i korektor ;) na pewno też coś wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w planach zakupić podkład, choć może jeszcze coś wpadnie do mojego koszyka. Co do pomadki z Wibo to mam 2 kolorki i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na tą promocję, znalazłam ją w aplikacji i przyznam że nie wiedziałam że rossman robi aż takie wyprzedaże. Kupiłam szminkę z wibo, nie podoba mi się jej konsystencja jak i żaden kolor :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)