Minimalistyczne tapety na pulpit z cytatami motywującymi

19:20


Cześć kochani, przychodzę do Was z dziś pewnego rodzaju na moim blogu. Jak już widzicie po tytule, mam dla Was tapety na pulpit komputera. Są one wykonane przeze mnie. Uwielbiam mieć ładną tapetę na pulpicie, często korzystam tych z bloga Madamy albo od innych blogerek, jednak postanowiłam stworzyć coś własnego, co będzie idealnie trafiało w mój gust i aktualny nastrój. Pomyślałam, że przy okazji mogłabym podzielić się z Wami, bo być może komuś również coś wpadnie w oko i będzie chciał mieć moją tapetę na swoim pulpicie.

Cały design jest raczej minimalistyczny, kolory delikatne, pastelowe - urzekają mnie niesamowicie. Do tego na każdej znajduje się motywacyjny cytat zachęcający do działania. Wybrałam jedne z moich ulubionych.




Aby powiększyć i pobrać - kliknij na miniaturę.
Dajcie, proszę znać, co sądzicie :)

Wybrane dla ciebie

1 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)