Back to school/uni 2017/18 Haul

10:00


Odkąd jestem studentką i nadchodzi wrzesień, to nawet trochę się cieszę. Mam jeszcze miesiąc wakacji, a sklepy toną w coraz to piękniejszych artykułach papierniczych, na których punkcie szaleję. Nie ma szans, żebym przeszła obojętnie obok tych wszystkich zeszytów, notesów, karteczek, długopisów i innych cudowności, choć przyznam szczerze, że na moich studiach z łatwością poradziłabym sobie z jednym blokiem notatnikowym i kilkoma teczkami.
Uwielbiam oglądać wszelkie wpisy i filmy z serii Back to school z przyborami, dlatego też po raz drugi już na moim blogu również będę Was kusić moimi zdobyczami, bo wiem, że wiele z Was również je uwielbia.




  • Zeszyty A4, bloki notatnikowe z wyrywanymi kartkami to dla mnie must have na wykłady oraz do notatek, których robię bardzo dużo podczas nauki w domu.
  • Zeszyt A5 oraz zeszyty B5 z podziałem na kilka przedmiotów sprawdzą się na ćwiczeniach i seminariach.
  • Teczka z wieloma przegródkami ułatwia segregowanie notatek.
  • Długopisy, klipsy, magnesy, zakreślacze - czyli wszystko, co urozmaica i pomaga w pracy. 

Dajcie znać, czy też skusiłyście się na jakieś piękne artykuły papiernicze. 




Wybrane dla ciebie

6 komentarze

  1. Czytając teraz w kółko blogi uświadomiłam ze moja obsesja na punkcie przyborów szkolnych jeż całkiem normalna :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te rzeczy z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy, ja zawsze kupuje w Biedronce bo tam można znaleźć świetne przybory w niskich cenach :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ten sam zeszyt z napisem "stronger... " :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się niestety w Biedrze udało upolować tylko zeszyty :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie duża motywacja, a także szansa na poznanie nowych blogów, chętnie Was odwiedzam. :)